Jawatan Kosong PETRONAS – Terbuka

[sociallocker]PETRONASCompany / Syarikat: Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS)
Application deadline / Tarikh tutup permohonan: Terbuka

Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan yang berumur 18 tahun keatas untuk mengisi kekosongan jawatan kosong kerajaan swasta terkini sebagai:

1. Polis Bantuan – Lelaki & Wanita

 

How To Apply / Cara Memohon:
Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan keratan iklan dari akbar (salinan fotostat diterima) dan disertakan bersama salinan sijil-sijil akademik, surat berhenti sekolah, surat beranak dan kad pengenalan kepada:

Pengurus,
Jabatan Pengurusan Sumber Manusia
Bahagian Keselamatan Korporat PETRONAS
Aras 11, Menara 1, Menara Berkembar PERONAS
Kula Lumpur City Centre (KLCC)
50088 Kuala Lumpur.

Sila tuliskan “PERMOHONAN JAWATAN PENGAWAL KESELAMATAN (POLIS BANTUAN) PETRONAS” di penjuru sebelah kiri sampul surat.

[/sociallocker]

Incoming search terms:

  • jawatan kosong polis bantuan petronas
  • polis bantuan petronas 2015
  • jawatan kosong polis bantuan petronas 2015
  • jawatan kosong petronas sabah
  • jawatan kosong polis bantuan di sabah
  • jawatan polis bantuan petronas
  • Jawatan kosong Polis Bantuan Petronas 2016
  • jawatan kosong polis bantuan 2017
  • kerja kosong polis bantuan petronas
  • jawatan kosong polis bantuan sabah 2017

{ 34 comments… read them below or add one }

alia October 27, 2014 at 4:40 PM

kelayakan yg diperlukan dan macamana nak mohom?

Reply

Bangit anak asing November 2, 2014 at 12:31 PM

Saya ingin bekerja dengan petronas. Sejujurnya saya tiada pengalaman. Saya hanya ada kelulusan spm saja. Jika tiada halangan saya ingin berkhidmat untuk petronas dan saya sekarang saya sangat memerlukan pekerjaan.
Sekian terima kasih.

Reply

Hardy Apyeez November 14, 2014 at 1:27 AM

Sy ingin berkerja dgn pos malaysia..

Reply

HEZRON SOIBIN December 10, 2014 at 2:04 AM

saya sangat memerlukan kerja. saya cuma ada SPM dan tiada pengalaman. saya berharap permohonan saya dapat diterima.

Reply

ABDUL RAHIM BIN HASSAN February 18, 2015 at 12:21 PM

Salam… saya mempunyai kad AESP Saya teringin sangat nak kerja petronas tapi saya tiada sijil2 pelajaran saya sampai tahap PMR sahaja, tapi saya mempunyai pengalam kerja, .

Reply

harry August 10, 2015 at 9:27 AM

tinggi saya 156cm,boleh memohon ke?

Reply

Adnan Mohd Karim September 19, 2015 at 4:41 PM

Saya berumur 39 ..berminat bekerja sebagai polis bantuan petronas.mempunyai pengalaman bekerja shift dan berpengalaman sebagai team leader untuk man power.Tinggin176cm.Ingin mencari kerja tetap dan teguh..ingin kerja sampai pencen.Sangat berminat untuk bekerja dengan Petronas dan suka bekerja.Pihak tuan blh menghubungi saya di talian 011-15158132 Adnan

Reply

mohd adam bin kassim October 26, 2015 at 11:10 AM

Saya ingin memohon jawatan sebagai polis bantuan di petronas,tp usia sy sekarang sudah 36tahun,adakah sy masih layak utk memohon?

Reply

azzahra thahira binti mohd jailani September 19, 2015 at 4:45 PM

saya ingin memohon bekerja sbg polis bantuan di syrkt anda.ni email saya azzahrathahira21@gmail.com.

Reply

azlan bin emran October 1, 2015 at 9:57 PM

saya ingin mejadi sebahagian kluarga petronas.saya amat berminat dgn syarikat petronas

Reply

mohd iqwan bin borhan October 7, 2015 at 11:51 PM

sy nk bertanya macam sy kan dah pergi kursus polis bantuan kontrek sy dgn kompeni sy pun dah tamat sy dah berhenti keja dah masalah nye skrg sijil kursus polis bantuan sy masih berada di hq lg jika sy nk mohoh polis bantuan petronas boleh tk kalau boleh adakah sy kena pergi kursus polis bantuan lg sedangkan sy dah pergi dan sy dah ada no badan dah kalau cek kt bukit aman pun nama sy ada

Reply

mohd iqwan bin borhan October 7, 2015 at 11:52 PM

sy nk bertanya macam sy kan dah pergi kursus polis bantuan kontrek sy dgn kompeni sy pun dah tamat sy dah berhenti keja dah masalah nye skrg sijil kursus polis bantuan sy masih berada di hq lg jika sy nk mohoh polis bantuan petronas boleh tk kalau boleh adakah sy kena pergi kursus polis bantuan lg sedangkan sy dah pergi dan sy dah ada no badan dah kalau cek kt bukit aman pun nama sy ada umor sy 28

Reply

Pyro October 31, 2015 at 11:17 PM

Mna nak cari keratan akhbar tu??surat khabar apa yg ada keratan tu??

Reply

Ahmad Shahadan bin tusalleh November 11, 2015 at 10:49 AM

mcm mna nak apply polis bantuan ni
sebab sy dah lama mengangur tdk berkrja

Reply

kamarul jaya December 12, 2015 at 9:55 PM

mencari perkerjaan

Reply

MOHD ZAREEM BIN MOHD RODIkN May 6, 2016 at 6:28 AM

saya ingin mejadi sebahagian kluarga petronas.saya amat berminat dgn syarikat petronas..saya mahu berjasa dengan petronas

Reply

Hassan bin Hamdan August 8, 2016 at 4:30 AM

Saya baru pencin tentera tahun lepas ingin kan pekejaan ini.

Reply

ibrahim othman October 17, 2016 at 9:40 AM

PETRONAS adalah kebanggaan negara saya ingin menjadi sebahagian darinya,

Reply

mohd esma arif October 24, 2016 at 8:25 PM

sy pun ingin krja polis bntuan Petronas beri lah sy pluang sy jnji sy akn krja dgn jujur n taat dgn udang2 petronas

Reply

mohd esma arif October 24, 2016 at 8:57 PM

nk sgt masuk bg kmi peluang y nk sgt krja ni

Reply

afrin bin justin December 4, 2016 at 5:09 AM

salam saya menpunyai kad niosh..
Dan kad AESP..MASALAH ya kelulusan says hnya PMR..bole tak sya memohon kerja
. petronas..tpi sya tak thu bagai MNA tuk memohon..hrp boleh tunjuk ajar sya

Reply

Collin bin daisi December 24, 2016 at 11:28 AM

Saya ingin berkerja sebagai polis bantuan petronas.. saya ada SPM,PLKN,SIJIL TAMAT LATIHAN POLIS BANTUAN. Saya tiada masalah berkerja syif dan saya ada pengalaman berkerja sebagai polis bantuan selama 3 tahun 1 bulan. Kalau saya layak tolong hubungi saya 01133321069 email collinman93@gmail.com

Reply

sundara moorthy a l kattan January 4, 2017 at 8:07 PM

I just finished my polis bantuan training on oct-dec 2016. before this i served the Malaysian army for 24 years, ranking sergeant. im very interested in working for petronas. please help me to join, my number is whats-app 0109112771.
thank you.

Reply

Mohd shahriezal bin Ahmad January 24, 2017 at 2:21 PM

Berminat dengan jawatan polis bantuan.

Reply

muhammad khairul anwar bin faidzal June 6, 2017 at 11:10 PM

assalamualaikum kalau ada kosong saya berminat menjadi anggota kalau ada kosong saya ingin mencuba kalau ada rezeki tel no 0172249741

Reply

Muhammad Ashraf bin abdul malek March 15, 2017 at 7:52 PM

Kalau ade kekosongan saya ingin mencube

Reply

Mohd Yusri Bin Ebon March 30, 2017 at 9:11 AM

Assalamualaikum n salam sejahtera,saya Mohd yusri bin ebon 871010-03-5113,saya berharap sangat menjadi anggota polis sejak dari kecil hingga sekarang x kira lah polis dari bawah n asalkan kerjaya yg saya inginkan tercapai,saya telah tmuduga pegawai n mdical cekup dalam tahun 2016,sekarang menunggu panggilan n surat menyurat sampai kt rumah.saya sangat memerlukan pkerjaan skrg utk membatu orang tua n adik2x saya.Tq, No tell 0166511224/01112890918

Reply

Muhammad haziq April 3, 2017 at 10:43 AM

Assalammualaikum, sya harap dpt brkrja dgn petronas, sya hanya kelulusan spm sahaja.. dari dulu lgi ingin brcita-citr brkerja dgn petronas.. hal ini utk mnjamin masa hdapan dan mngurangkn beban ibu bapa sya.. sya harap prmohonan ini dibaca

Email: mhaziq6511@gmail.com

Reply

Nurfatin Fasihah Binti Mohamad Ali April 16, 2017 at 4:19 AM

Assalamualaikum..saya berumur 25 tahun. Berminat bekerja sebagai polis bantuan petronas dan mempunyai pengalaman bekerja dalam PDRM sebagai anggota Sukarelawan Simpanan Polis (SSPDRM) selama 5 tahun. Saya ada kelulusan SPM sahaja. Jika boleh, saya ingin berkhidmat untuk petronas dan saya sangat memerlukan pekerjaan ini. Saya berharap permohonan saya ini dapat diterima. Terima kasih..

Reply

Nurfatin Fasihah Binti Mohamad Ali April 16, 2017 at 4:29 AM

Assalamualaikum..sy berumur 25 tahun. Berminat bekerja sebagai polis bantuan petronas. Mempunyai pengalaman bekerja dalam PDRM sebagai anggota Sukarelawan Simpanan Polis (SSPDRM) dalam 5 tahun dah. Kelulusan saya SPM sahaja. Jika boleh saya ingin berkhidmat untuk petronas dan saya sangat memerlukan pekerjaan ini. Saya berharap permohonan saya ini dapat diterima. Terima kasih..

Reply

CELSON ANAK WALLEN BROWN April 18, 2017 at 10:12 PM

Saya ingin bekerja di petronas tapi macam mana cara hendak mohon

Reply

Muhammad syazani asyraf May 24, 2017 at 4:47 PM

Sy ingat berkarja bersama Petronas.. Dan sy ingat menjadi polis bantuan.. Itu stu impian sy.. Sy xde pengalaman , tapi untuk kalau
X keberatan memiliki sy sebagai polis bantuan..
Terima kasihh..

Reply

WAN MUHAMAD ASYRAF BIN W ABD HALIM June 4, 2017 at 11:17 PM

Salam sejahtera.. Saya ingin tahu bagai mana mahu memohonnya.

Reply

Andrew lah June 8, 2017 at 6:45 PM

Saya ingin berkerja dengan petronas.
Sejujurnya saya tak ada pengalaman.
Saya cuma ada sijir spm

Reply

Leave a Comment

Jawatan kosong Malaysia. Jawatan kosong kerajaan 2015.

Jawatan kosong swasta 2015. Jawatan kosong terkini 2015.

Kerja kosong Malaysia. Kerja kosong kerajaan 2015.

Kerja kosong swasta 2015. Kerja kosong terkini 2015.


Kelantan . Terengganu . Pahang . Perak . Perlis . Selangor

Kuala Lumpur . Negeri Sembilan . Johor . Melaka . Sabah . Sarawak

Kedah . Pulau Pinang


Januari | Februari | Mac | April | Mei | Jun | Julai

Ogos | September | Oktober | November | Disember


Hakcipta terpelihara © 2011-2015 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2015/2016.


Jom baca Kisah Cinta disini.